Společnost Simcar s.r.o. je partnerem pojišťoven:
s nimiž máme uzavřenou servisní smlouvu. Díky těmto servisním smlouvám vyřídíme škodní událost během několika dnů i hodin, po splnění všech podmínek k likvidaci pojistné události nutné. Samozřejmě Vám pomůžeme s vyřízením škody i u jiné pojišťovny, kde likvidace škody probíhá nepatrně déle.
Již několik let se snažíme, aby naši zákazníci měli s koupí nového vozu a následnou údržbou co nejméně starostí. Z tohoto důvodu se kromě mnoha jiných záležitostí postaráme i o likvidaci pojistné události ze zákonného povinného ručení, z havarijního pojištění či doplňkového pojištění - pojištění čelního skla, zavazadel, možnost náhradního vozidla a další.
O vůz se Vám v našem servisu postaráme i v případě nehody (provádíme klempířské, mechanické i lakýrnické opravy - smluvně). Připočteme-li k tomu nejmodernější technické zařízení, nejnovější technologie, originální náhradní díly SUZUKI a pravidelné školení mechaniků, dostaneme kvalitu na nejvyšší úrovni.
Protože se snažíme svým zákazníkům nabízet vždy to nejlepší. Máte tak záruku, že vůz bude opraven kvalitně a že majitel vozu bude s opravou spokojen.
Mechanická / karosářská oprava
Záruční oprava
Náhradní vozidlo poskytujeme zákazníkům, kteří využívají naše servisní služby. Vozidlo se zapůjčuje po nezbytně nutnou dobu opravy s plnou nádrží a je účtováno dle sazebníku.
Před zapůjčením náhradního vozidla doporučujeme toto předem objednat na tel. čísle 724 361 383.
Pokud je zákazník nucen použít náhradního vozidla z důvodů zapříčiněným ze strany naší společnosti (dodání dílů, apod.), pak má nárok zapůjčení náhradního vozidla zdarma.
V nutných případech je možné Vaše vozidlo odtáhnout.
Odtah vozidla
Lukáš Staníček
Tel: 577 101 501
Tel: 577 911 653 klapka 2
Mob: 777 269 948
E-mail: dily@simcar.cz
Odpovědnost za:
Správné objednání dílů, vyřízení škodních událostí, komunikace s pojištovnami, vyřizení reklamací a záruk.